23 Anno Produttore industriale a prova di esplosione

+86-15957194752 aurorachen@shenhai-ex.com

Vantaggi di i climatizzatori a prova di esplosione a frequenza variabile|Prestazione Caratteristiche

Caratteristiche di rendiment

Vantaghji di l'Air Conditioners a prova di esplosione di Frequency Variable

Cume l'era avanza, I climatizzatori sò passati da mudelli cunvinziunali à mudelli anti-esplosione, è a frequenza di sti unità avanzati hà ancu evolutu. Ma cumu si distingue l'aria condizionata inverter paragunatu à i so contraparti tradiziunali a prova di esplosione? Sottu, avemu sfondate in parechji modi di prutezzione rinfurzata di climatizzatori inverter a prova di esplosione, chì assicura un funziunamentu più sicuru è più efficiente durante l'usu di ogni ghjornu.

climatizzatore a prova di esplosione-17

1. Prutezzione da u surriscaldamentu per i scambiatori di calore interni:

Quandu opera in modu di riscaldamentu, a bassa velocità di u fan o i filtri intasati ponu impedisce a dissipazione di u calore da a bobina interna, pruvucannu a superficia di u scambiatore di calore temperatura à alzà. Stu scenariu ùn solu diminuisce l'efficienza di riscaldamentu, ma pò ancu purtà à u surriscaldamentu di l'equipaggiu. Dunque, I climatizzatori inverter a prova di esplosione incorporanu una prutezzione completa da u surriscaldamentu per i scambiatori di calore interni. U sistema limita l'aumentu di a frequenza di u compressore quandu a temperatura di l'ambienti supera i 53 ° C; riduce a freccia di u compressore è opera u mutore di u ventilatore esterno à bassa velocità quandu supera i 56 ° C; è ferma u compressore è attiva a prutezzione di surriscaldamentu o di sovraccarichi quandu a temperatura supera i 65 ° C. Questi limiti di temperatura critica sò monitorati è avvisati attraversu pannelli di visualizazione, luci indicatori, è buzzers.

1. Prutezzione di sovracorrente di compressore:

Per salvaguardà contr'à i currenti operativi eccessivi chì puderanu dannà l'avvolgimentu di u mutore di u compressore, i climatizzatori inverter a prova di esplosione sò dotati di una robusta prutezzione di sovracorrente. Durante a fase di rinfrescante, se l'attuale di u compressore tocca 9.6A, u microprocessore di u sistema attiva un signalu di cuntrollu per impedisce l'aumentu di freccia; à 11,5 A, signala per riduce a frequenza; è à 13.6A, attiva un signalu protettivu per cessà u funziunamentu di u compressore. Protocolli simili si applicanu durante a fase di riscaldamentu, cù soglie di corrente specifiche stabilite in 13.5A, 15.4A, è 18A, rispettivamente. Ognuna di queste tappe critiche hè signalata in modu prominente à l'utilizatore per mezu di pannelli di visualizazione, luci indicatori, è buzzers per più sensibilizazione è sicurità.

Prev:

Dopu:

Pigliate una citazione ?