24 Anno Produttore industriale a prova di esplosione

+86-15957194752 aurorachen@shenhai-ex.com

Analisi di l'illuminazione d'emergenza in luci a prova di esplosione|Specifiche tecniche

Specificazioni tecniche

Analisi di l'illuminazione d'urgenza in lumi a prova di esplosione

L'illuminazione d'emergenza per ambienti a prova di esplosione include principalmente l'illuminazione standby, illuminazione di sicurità, illuminazione di evacuazione, è l'illuminazione di salvezza di emergenza. Quandu selezziunate i prudutti, hè impurtante di sceglie cun cura. Sottu, delineemu i paràmetri chjave per ogni tipu d'illuminazione d'emergenza, cumpresi i livelli di illuminazione, i tempi di cunversione, è durazioni di alimentazione cuntinuu.

1. Illuminazione in standby:

L'illuminazione standby hè aduprata temporaneamente in casu di fallimentu normale di l'illuminazione per via di malfunzionamenti.

Illuminazione: Ùn deve esse menu di 10% di i livelli di illuminazione standard. In i spazii critichi cum'è e sale di cuntrollu di u focu di edifici alti, stanze di pompa, stanze di estrazione di fumu, sale di distribuzione, e stanze di energia d'emergenza, L'illuminazione standby deve assicurà u funziunamentu normale.

Tempu di cambiamentu: Ùn deve micca più 15 seconde, è per i locali di cummerciale, duvia esse menu cà 1.5 seconde.

Tempu di cunnessione: Di solitu micca menu cà 20-30 minuti per i workshop di produzzione, cù centri di cumunicazione è sottostazioni chì necessitanu cunnessione finu à chì l'illuminazione normale hè restaurata. In generale, i centri di cuntrollu di u focu altu necessitanu 1-2 ore.

2. Illuminazione di sicurezza:

L'illuminazione di sicurezza hè pensata per assicurà a sicurità di l'individui in situazioni periculose dopu a fallimentu di l'illuminazione regulare.

Illuminazione: In generale, ùn deve falà sottu 5% di livelli di illuminazione normale. Per zone particularmente periculose, ùn deve esse menu di 10%. Zone di assistenza medica è d'urgenza, cum'è centri d'urgenza è sale operatorie, richiede livelli di illuminazione standard.

Tempu di cambiamentu: Ùn deve micca superà 0.5 seconde.

Durata di u putere cuntinuu: Determinatu cum'è necessariu, tipicamente intornu 10 minuti per l'attellu è parechje ore per i salotti operatori.

3. L'illuminazione d'evacuazione:

L'illuminazione di evacuazione hè attivata per facilità l'evacuazione sicura in casu d'un incidente chì porta à un fallimentu di l'illuminazione normale.

Illuminazione: Micca menu cà 0.5 lux; si usa luci fluorescenti, a luminosità deve esse aumentata in modu adattatu.

Tempu di cambiamentu: Ùn più chè 1 sicondu.

Durata di u putere cuntinuu: Almenu 20 minuti per i sistemi alimentati da batterie, è per edifizii più di 100 m di altezza, almenu 30 minuti.

4. Illuminazione di salvezza d'emergenza:

L'illuminazione d'emergenza si riferisce à i sistemi utilizati da e fabbriche, imprese, è istituzioni pubbliche in circustanze particulare.

Illuminazione: Varie basatu annantu à l'ambiente di u situ è ​​u scopu di usu, cù diversi livelli di flussu luminoso selezziunati per risponde à i bisogni di illuminazione d'emergenza.

Features: A maiò parte di i dispositi di illuminazione d'emergenza sò a prova di esplosione, impermeabile, è resistente à a corrosione, funziona bè in cundizioni duri, inclusi ambienti corrosivi, piova forte, e paràmetri polverosi, è sò assai resistenti à l'impatti è vibrazioni.

Prev:

Dopu:

Pigliate una citazione ?