Dopu a segmentazione di l'unità di assemblea basatu nantu à i piani di custruzzione, a sequenza di l'assemblea pò esse determinata.
Questa sequenza tipicamente principia cù pezzi individuali è cumpunenti è culmina in l'assemblea finali. U Graficu di u Sistema di Assemblea (Figura 7.6) rapprisenta graficamente sti rilazioni è sequenze, furnisce una visione chjara di tuttu u viaghju di l'assemblea da e fasi iniziali à l'assemblea finale.
Simile à a carta di prucessu di assemblea, a Carta di Sistema di Assemblea serve cum'è un furmatu documentatu di e specificazioni di u prucessu di assemblea.
Quandu stabilisce a sequenza di assemblea, l'attenzione deve esse pagata à e sfide potenziali. Ancu dopu l'analisi di parti è cumpunenti per a fattibilità di l'assemblea strutturale, una sequenza impratica pò complicà u prucessu. Per esempiu, L'inserimentu di un cumpunente in una carcassa prufonda prima pò impedisce a stallazione di cumpunenti successivi, ancu s'è l'assemblea strutturale hè tecnicamente fattibile. 'Interferenza’ si trova quandu una parte o unità ùn interferiscenu fisicamente in u diagramma, ma diventa unassembleable per via di una sequenza di assemblea inappropriata.. Stu scenariu ùn hè micca pocu cumuni in assemblee cù strutture cumplessi.
Schema di unità, guidatu da a numerazione nantu à i disegni di l'ingegneria di l'equipaggiu, deve chjaramente etichetta ogni unità cù u so nome, numeru di disegnu, è quantità. Questa etichettatura aiuta à identificà facilmente e parti necessarie, cumpunenti, sotto-assemblee, è e so quantità durante l'assemblea.
Hè ancu impurtante di annotà l'articuli acquistati utilizati in e parti, cumpunenti, è assemblee in u schema unità, en précisant leur nom, mudellu, specificazione, è quantità.
U Graficu di u Sistema di Assembly hè generalmente impiegatu per pruduzzione unicu o picculu batch. Tuttavia, in scenarii di pruduzzione à grande scala, si deve esse usatu accantu à a carta di prucessu di assemblea per una efficienza ottima.