Definizione:
Apparecchiatura elettrica a prova di esplosione, indicatu da u simbulu “d,” hè una forma classica di l'equipaggiu a prova di esplosione. Per decennii, a struttura flameproof hè stata a scelta primaria in u sviluppu è l'appiecazione di i dispusitivi elettrichi a prova di splusioni. Tali dispusitivi elettrici antifiamma sò affidabili in a sicurità di esplosione, avè tecnulugia di fabricazione matura, è gode di una longa vita di serviziu. Sò largamente usati in i lochi periculosi cù diverse mischie di gas-aria combustibili. Tuttavia, per via di a prova di fiamma struttura, sti dispusitivi sò un pocu pisanti è voluminosi.
Principiu di prutezzione di l'esplosione:
A sicurezza è a prestazione a prova di esplosione di stu tipu d'apparecchi elettrici sò assicurati da una carcassa chjamata “recinzione ignifuga.”
A “recinzione ignifuga” permette mischi di gas-aria combustible à combust è splode à l'internu di l'involucro, ma impedisce à i prudutti di l'esplosione di rupture l'involucro o di scappà attraversu ogni passaghju à l'esterno chì puderia accende e miscele esplosive circundante.. Finu à a superficia massima temperatura di l'accintu ùn supera a classa di temperatura per u so gruppu destinatu, u dispusitivu ùn diventerà micca una fonte di ignizione per a mistura splussiva di gas-aria circundante.
Questu hè cumu funziona l'equipaggiu elettricu a prova di fiamma.
Capisce stu principiu, Pudemu deduce chì a carcassa di l'equipaggiu elettricu antideflagrante deve avè una forza meccanica sufficiente per sustene a pressione di splusione generata in l'internu senza subire deformazioni o danni significativi.. I lacune trà i cumpunenti di un recintu antideflagrante, chì formanu canali da l'internu à l'esternu, deve avè dimensioni meccaniche adatte chì ponu riduce o ancu impediscenu a fuga di i prudutti di splusioni. Questu modu, accensione di u splusivi mischi di gas-aria intornu à l 'attrezzatura hè impeditu. I livelli di prutezzione di l'esplosione per l'equipaggiu elettricu a prova di fiamma sò classificati in trè gradi: IIA, IIB, è IIC. I livelli di prutezzione di l'equipaggiu pò ancu esse categurizatu in trè gradi: a, b, è c, cumunimenti rapprisintatu in pratica cum'è: Equipamentu di u gruppu I, Ma è Mb; Equipamentu di u gruppu II, Ga, Gb, è Gc.
U recintu di equipamentu elettricu a prova di esplosione deve esse fattu di materiali cù una bona forza meccanica, cum'è piastra d'acciaio, ghisa, lega d'aluminiu, lega di ramu, inossidabile, è plastiche ingegneria. E dimensioni di forza è gap deve esse conformi à i requisiti pertinenti di GB3836.2-2010 Parte di atmosfere esplosive. 2: Attrezzatura prutetta da chjusi ignifughi.