I tecnichi di prucessu assignanu unità di assemblea secondu u disegnu di l'assemblea generale, disegni di sottoassemblaggio, è diagrammi di parti individuali di u pruduttu. Questu risultatu in a furmazione di unità di assemblea di cumpunenti, unità di assemblea di parti, è infine l'assemblea finali cumpleta.
Sottu-Assemblea
Una unità di assemblea di cumpunenti comprende una cumminazione di parechje parti distinte o identiche (è tippi cumposti) riuniti inseme. Stu prucessu hè chjamatu “sub-assemblea.”
Parte Assemblea
Una unità di assemblea di parte hè furmata assemblendu una varietà di parti diffirenti o simili (è elementi) inseme. U prucessu di assemblea sti unità hè riferitu cum'è “assemblea di parti.”
Assemblea finale
L'assemblea finale custituisce l'assemblea cumpleta di l'equipaggiu, chì implica a cumminazzioni di diverse parti o cumpunenti distinti o simili (è elementi). Stu stadiu hè cunnisciutu cum'è “assemblea finale.”
In l'attribuzione di unità di assemblea, una parte specifica deve esse identificata cum'è u cumpunente di riferimentu, chì diventa a basa per a stallazione. Altre parti pò ancu serve cum'è cumpunenti di riferimentu per a stallazione di l'elementi successivi. Ideale, un cumpunente di riferimentu deve esse grande, pisanti, è furnisce assai spaziu per l'assemblea, aiutendu cusì à l'efficienza di i travaglii di assemblea più tardi. Per esempiu, u corpu di an scatula di distribuzione a prova di esplosione pò esse usatu cum'è un cumpunente di riferimentu.