L'ispezioni elettriche a prova di esplosione distinguenu l'equipaggiu attualmente in usu è i dispusitivi di nova fabbricazione.
L'ispezioni sò realizati in cunfurmità cù i normi naziunali GB3836/GB12476 per i dispositi elettrici anti-esplosione., risultatu in l'emissione di certificati di prova di esplosione è rapporti di ispezione.
Per l'equipaggiu digià in opera, L'ispezioni in situ a prova di esplosione sò realizate secondu u standard AQ3009, valutà u pruduttu è u so cuntestu di stallazione.
Cum'è mandatu da l'AQ3009-2007 “Regolamenti di Sicurezza per Installazioni Elettriche in Lochi Periculi,” ispezioni di u funziunamentu di l'apparecchi elettrici a prova di esplosione, installazione, è u mantenimentu deve esse fattu triennale attraversu una agenzia d'ispezione qualificata a prova di esplosione. Ogni discrepanza trovata durante l'ispezioni deve esse corretta prontamente, è i risultati di l'ispezione è e misure currettive devenu esse documentati ufficialmente cù l'autorità di vigilanza di a produzzione di sicurezza.
Whatsapp
Scansate u QR Code per inizià una chat WhatsApp cun noi.