Condizionatori d'aria a prova di esplosione, una nicchia in l'apparecchi elettrici a prova di esplosione, opera in un spettru di temperature, da altu à estremamente bassu. Queste unità sò indispensabili per rinfriscà è riscaldanu in ambienti volatili cum'è in l'oliu, chimicu, settori militari, e piattaforme offshore. Mentre ch'elli sparte un aspettu è funziunamentu simili cù l'aria condizionata cunvinziunali, u so mantenimentu hè di primura per sustene u rendiment è a longevità. Eccu cumu per mantene.
1. Manutenzione di rutina di u filtru d'aria
Pulite u filtru d'aria ogni 2-3 settimane. Eliminate da daretu à u pannellu, aspira a polvera, è lavà cù acqua sottu à 40 ℃. Per i residui grassi, un acqua di sapone o un bagnu di detergente neutru hè efficace. Assicuratevi chì sia ben seccu prima di a reinstallazione. Spolverate regularmente u pannellu è a carcassa cù un pannu suave, è per a sporcizia ostinata, pulisce delicatamente cù acqua di sapone o acqua tiepida, poi asciuttu. Evite strettamente i chimichi duri.
2. Pulizia di alette di condensatore
A pulizia mensile di l'alette di u condensatore cù un aspiratore o un soffiatore hè essenziale per prevene l'accumulazione di polvera chì impedisce u scambiu termicu.. Per i mudelli di pompa di calore, pulisce a neve circundante durante l'invernu per mantene l'efficienza. Per i climatizzatori in pausa estesa, eseguite per circa 2 ore in cundizioni secche per assicurà a secchezza interna, poi disconnect u putere.
3. Cuntrolli di Pre-Restart After Extended Downtime
1. Verificate l'integrità è a cunnessione di u filu di terra.
2. Assicuratevi chì u filtru di l'aria hè stallatu bè è privo di polvera; pulizziallu cum'è necessariu.
3. Verificate chì a fonte di energia hè cunnessa currettamente; se no, assicuratelu.