In u cuntestu di l'equipaggiu elettricu pressurizatu, a monitorizazione continua di u sistema di prutezzione di pressurizazione hè un passu vitale in u mantenimentu di e caratteristiche di sicurezza anti-esplosione di l'equipaggiu.. Questu aspettu forma una caratteristica chjave di i dispositi elettrici pressurizzati.
U dispusitivu automaticu di sicurità in u sistema di prutezzione di pressurizazione, incaricatu di monitorà è di gestisce u statutu operativu di u sistema, ùn deve esse una fonte di ignizione per i gasi combustibili. Duverebbe risponde à standard specifichi di prova di esplosione o esse situatu in spazii liberi da splusivi periculi. I diseggiani anu da priurità stu fattore in a so pianificazione.
Quandu s'integra i dispusitivi di sicurità automatica a prova di esplosione, i diseggiani duveranu seguità queste linee guida:
1. Per “pb” equipamentu elettricu pressurizatu di classe, a classificazione a prova di esplosione di u dispositivu di salvezza automatica pò aduprà diversi tipi di cunfurmità cù Ga “Ma” o Gb “Ma” livelli di prutezzione.
2. Per “pc” equipamentu elettricu pressurizatu di classe, diverse classificazioni a prova di esplosione ponu esse aduprate per i dispositi di sicurezza automatica, ognuna currisponde à vari livelli di prutezzione anti-esplosione.
In più, hè cruciale per ricunnosce chì parechji dispusitivi di salvezza automatica sò cumpunenti indispensabili di u sistema di prutezzione di pressurizazione. Hanu da furnisce sempre affidabili
“serviziu” prima, durante, è dopu chì u sistema opera. Dunque, a fonte d'energia per questi dispusitivi di salvezza ùn deve micca coincide cù u circuitu principale. Ideale, Si deve esse piazzatu prima di u circuitu principale interruttore a prova di esplosione o interruttore di putenza per assicurà un serviziu senza interruzzione, ancu in l'eventuali di una mancanza di energia di u circuitu principale.