1. Cunsideramentu di a temperatura di u culore
A selezzione di a temperatura di culore ghjusta hè cruciale quandu compra luci, in particulare per paràmetri specifichi. A temperatura di u culore si riferisce à a tonalità di a luce è tipicamente varieghja da 2700-6500K. Un valore Kelvin più bassu rende un più caldu, luce giallastra, mentre chì i numeri più alti produci un cooler, luce più bianca. Per ambienti accoglienti cum'è camere è spazi viventi, una luce gialla più suave hè preferibile. Invece, A luce bianca più luminosa si adatta à e zone chì necessitanu chiarezza è vigilanza, cum'è studii o cucine.
2. Insight di l'indice di resa di culore
L'indice de rendu des couleurs (CRI) misura quantu precisa una fonte di luce mostra i culori. Ideale, vulete un CRI di 75 o più altu per i lampadini LED a prova di esplosione per assicurà l'autenticità di i culori in u vostru ambiente. Per una sicurezza aumentata è precisione di culore, cercate lampadine cù un CRI sopra 80.
3. Cuscenza di u flussu luminoso
U flussu luminosu hè di quantu luminosu hè a luce. Hè vitale per cunsiderà a dimensione è l'illuminazione di u vostru spaziu quandu sceglite l'illuminazione a prova di esplosione. Per più grande, zone più scure, pudete bisognu di illuminazione supplementaria, mentri più chjucu, spazii ben illuminati puderanu esse bisognu di menu apparecchi.