Fonte di luce:
U megliu nantu à u mercatu hè Cree, seguita da Puri, e poi Epistar. Quandu sceglite l'attrezzi, hè megliu optà per quelli di alta qualità è poi cunzidira u fabricatore di imballaggio di i perle LED, cum'è questu guarantisci a qualità.
Alimentazione elettrica:
A megliu scelta in u mercatu attuale hè Mean Well. Tuttavia, cum'è LED power supplys mature è i so disinni diventanu più raghjone, parechji pruduttori di driver LED optanu per l'alimentazione di Mean Well.
Piastra di basa d'aluminiu:
Piastre di basa d'aluminiu cun conductibilità termale di 1.0, 1.5, 2.0, o più altu. L'scelta specifica ùn dipende micca necessariamente da a conduttività sola, ma da u numeru di perle è u putere currispundenti.
Pasta termale:
Pasta termica cù una conduttività di 1.0, 1.5, 2.0, 2.5, o ancu più altu. L'scelta di l'attrezzatura deve esse cunsideratu a situazione attuale.
Alloghju:
A so zona di dissipazione di u calore determina a putenza generale. Riferite à i paràmetri termichi di e fonti di luce LED.
Avà, cù l'infurmazioni furnite sopra, duvete avè un megliu capiscenu di cumu sceglie i materiali per i luci LED a prova di esplosione.