Parechji pruspettivi cumpratori di climatizzatori à prova di esplosione sò spessu affruntati cù a sfida di selezziunà u mudellu più adattatu à mezu à una pletora di opzioni dispunibili in u mercatu.. Andemu ind'è e sfumature di sceglie l'aria condizionata a prova di esplosione, u scopu di furnisce una guida per u vostru prucessu di decisione.
1. Varietà di tipi di splusioni
Un climatizzatore a prova di esplosione, in virtù di a so struttura distinta è funziunalità, hè intrinsecamente un cumpostu di diversi tipi di prova di splusioni piuttostu cà una forma singulare. Per esempiu, a designazione Exdibme IIBT3 incorpora parechji tippi cum'è a prova di fiamma “d”, sicurezza intrinseca “i”, incapsulazione “m”, è sicurezza aumentata “e.
2. Categorie di Locu Periculu è Temperature Ignition
A selezzione di un climatizzatore a prova di esplosione cerniere nantu à i principii di a scelta di apparecchi elettrici adatti à prova di esplosione:
1. A zona di l'applicazione hè determinata nantu à u minimu tipu a prova di esplosione. Per esempiu, un climatizzatore marcatu Exdibme IIBT3 hè adattatu solu per a Zona 1 o 2.
2. In ambienti cù parechji gasi, a scelta deve esse basatu nantu à a categuria più alta di l'equipaggiu elettricu è u più bassu temperatura gruppu. Se pentanu (IIA, T3) è etilene (IIB, T2) sò potenziali periculi, l'aria condizionata deve cunfurmà cù a specificazione IIBT3.
Parametri di capacità di rinfrescante è riscaldamentu
A selezzione di capacità di rinfrescante è di riscaldamentu, cù u tipu (à muru, cabinet, o integratu), deve esse determinatu da cunsiderà a dimensione di l'area, e so proprietà d'insulazione, qualsiasi fonti di calore esistenti, è i bisogni specifichi di stallazione di l'aria condizionata.