Per u cunsumadore mediu, discernisce a qualità di luci LED a prova di splusioni pò esse fattu attraversu sèmplice, metudi preliminari esaminendu trè aspetti: apparenza, temperatura, è sonu.
Apparizione:
L'esterno deve esse senza fissure o looseness, senza segni di indiscrezione trà e articulazioni. Durante a stallazione o a rimozione, u capu di lampade deve esse fermu è drittu. A carcassa plastica di a lampada deve esse fatta di plastica ingegneria ignifuga. I materiali d'alta qualità anu una struttura di a superficia simile à u vetru frosted, mentre chì i plastichi ordinali sò più lisci è brillanti, ma sò propensi à deformazione è inflammabilità, rendenduli inadatti per a produzzione di lampade.
Temperature:
Normalmente, I luci LED duveranu funziunà à temperature relativamente bassu. A dissipazione di u calore poveru pò fà chì e perle operanu à alte temperature, chì porta à u surriscaldamentu, decadenza di luce significativa, è a vita di vita sostanzialmente ridotta. In più, se a lampadina lampeggia rapidamente quandu hè accesa o spenta, questu indica un prublema di qualità.
Sonu:
Ascolta u sonu di a luce LED quandu opera. EMC (Cumpatibilità elettromagnetica) hè una prova obligatoria per i prudutti elettrici, ma hè cumplessu. Quandu compra, verificate se l'imballu indica chì u pruduttu hà passatu i testi EMC naziunali. Un altru esperimentu simplice hè di portà una radiu AM / FM vicinu à a luce LED di travagliu; u menu rumore a radiu piglia, u megliu u rendiment EMC di a lampadina. In un ambiente tranquillu, s'è vo pudete sente u bulbu funziunanti, prubabilmente indica una mala qualità.
Infine, I cunsumatori sò ricurdati di cumprà luci da magazzini è marche reputabili. Ùn vi scurdate di dumandà fatture, garanzie, o ricevute è mantene a sicura per riferimentu futuru in casu di disputi di qualità.