I nostri clienti sò soprattuttu imprese o imprenditori, micca utilizatori finali, cusì spessu ùn mancanu cunniscenze detallate nantu à i prudutti chì anu bisognu à cumprà.
Materiale di scatula:
Hè impurtante di dumandà à u cliente nantu à u materiale preferitu per a scatula di distribuzione a prova di esplosione. L'opzioni tipicamenti includenu l'aleazione d'aluminiu è l'acciaio inox, ognunu cù punti di prezzu diffirenti. L'acciaio inossidabile hè generalmente cunsigliatu per ambienti cum'è e piante chimiche induve i gasi corrosivi sò prisenti.
Dimensioni di scatula:
Chjarificà e dimensioni richieste, cum'è scatuli di distribuzione di illuminazione a prova di esplosione venenu in diverse dimensioni. E dimensioni cumuni includenu 200x200x92mm, 300x 300 x 140 mm, 400x 500 x 150 mm, eccetera.
Cumpunenti interni:
Informate nantu à e specificazioni è a quantità di pressacavi necessarii è a dimensione di i buchi da fà in a scatula. Detaglii nantu à l'interruttori è l'interruttori, tipicamente dispunibule in dimensioni cum'è G1/2 è G3/4, sò cruciali. Ancu, dumandate nantu à l'arrangementu, ch'ella sia una fila unica o doppia fila. Infine, cunfirmà u numeru di terminali necessariu, a marca, è a valutazione attuale. Ben intesu, se u cliente pò furnisce un pianu, una quotazione di prezzu più precisa pò esse datu.