24 Anno Produttore industriale a prova di esplosione

+86-15957194752 aurorachen@shhenhai-ex.com

Cumu cablareLuci d'emergenza a prova di esplosione|Metudu di stallazione

Metudu di stallazione

Cumu cablare e luci d'emergenza a prova di esplosione

Parechji utilizatori compranu luci d'emergenza a prova di esplosione, ma ùn sò micca sicuri di u prucessu di cablaggio. Per affruntà stu prublema, Aghju scrittu stu articulu cù a speranza di furnisce assistenza.

luce d'emergenza a prova di esplosione bcj51-17

I metudi di cablaggio:

Cum'è l'illuminazione regulare, I luci di emergenza sò tipicamente trè fili, ognunu in diversi culori:

a. Purpura (o rossu): Filu vivu;

b. Neru: Filu neutru;

c. Turchinu: Cambia filu.

Prima di cablare, avemu da cunsiderà s'ellu avemu aduprà a luce solu in emergenze o ancu durante e cundizioni rigulari.

1. Solu per usu d'urgenza: Basta cunnette i fili in tensione è neutru.

2. Per usu regulare, cum'è u metudu di cablaggio utilizatu in i luci a prova di esplosione di stazione di benzina: Cunnette u filu di l'interruttore è u filu live à u listessu terminal live, mette un interruttore nantu à u filu di l'interruttore, è cunnette u filu neutru cum'è di solitu. Nota chì ci hè ancu un solu filu neutru chì entra.

In generale, e luci d'emergenza a prova di esplosione di a nostra stazione di benzina anu trè fili, dui di quali sò spogliati, è unu chì ùn hè micca. Se vulete taglià u putere, cunnette i dui fili spogliati. Se vulete chì a luce sia accesa continuamente, indipendentemente da a dispunibilità di energia, cunnette tutti i trè fili, induve unu hè u filu di l'interruttore, essenzialmente un filu vivu, risultatu in dui fili in tensione è un filu neutru.

Cunsiderazioni impurtanti:

1. Capisce currettamente e caratteristiche di ogni metudu di cablaggio per evità cunnessione impropriu chì ùn funziona micca cum'è previstu.

2. Se l'illuminazione d'emergenza a prova di esplosione hè parti di u sistema di illuminazione normale, un metudu di cuntrollu di trè fili deve esse usatu.

3. Per edifici publichi multi-piani senza un centru di cuntrollu di u focu, cuntrollu di switch lucale (cuntrollu individuale o di gruppu) o un cuntrollu centralizatu di trè fili pò esse usatu per ognunu luce di emergenza a prova di esplosione.

4. In i prughjetti cù un centru di cuntrollu di u focu, per risponde à e esigenze durante un focu, l'illuminazione d'urgenza nantu à u pianu di u focu è i piani rilativi ponu esse attivati ​​da u centru di cuntrollu.
Aderendu à queste linee guida è capiscenu i metudi di cablaggio, l'utilizatori ponu assicurà chì e so luci d'emergenza anti-esplosione funzionanu in modu efficace è sicuru.

Prev:

Dopu:

Pigliate una citazione ?