Hè ben cunnisciutu chì e cundizioni di l'ambiente di travagliu di l'equipaggiu elettricu sò cruciali per u so usu sicuru, cù a temperatura ambiente hè un fattore significativu per u so funziunamentu sicuru. Tuttavia, ogni dispusitivu elettricu deve avè una temperatura ambientale operativa specifica. In quantu à l'equipaggiu elettricu anti-esplosione, u standard naziunale GB3836.1 “Apparatu elettricu per atmosfere di gas esplosivi Part 1: Requisiti Generali” stipula un intervallu di temperatura di funziunamentu di -20 à +40 °C.
Sè a temperatura di l'ambiente di u funziunamentu di equipamentu elettricu a prova di esplosione supera stu intervallu specificatu, i pruduttori anu da indicà accuratamente stu intervallu di temperatura nantu à a targhetta di u produttu. In più, sta infurmazione deve esse chjaramente Descritta in a documentazione di l'utilizatori pertinente, cum'è u manuale d'istruzzioni.
Hè impurtante à nutà chì quandu i diseggiani stabiliscenu certi specificazioni di rendiment per un pruduttu, cunsidereghjanu e cundizioni ambientali di u funziunamentu attuale. Se l'ambiente di u funziunamentu attuale hè diversu da l'ambiente cuncepitu, u pruduttu ùn pò micca ottene e so specificazioni di prestazione è pò esse severamente dannatu. L'operatori deve esse cuscenti chì per l'equipaggiu elettricu a prova di esplosione, U funziunamentu in temperature oltre l'intervallu specificatu puderia influenzà alcune di e caratteristiche di sicurezza anti-esplosione.