Tutti i luminarii LED anti-esplosione necessitanu l'usu di elementi trasparenti. Per assicurà una alta trasmissione di luce, u gruixu di u muru di sti elementi trasparenti ùn deve esse troppu grossu. A forza di materiale di sti elementi hè generalmente assai più bassu di quellu di e parti metalliche, in particulare u vetru, chì hè un aspettu vulnerabile di a carcassa protettiva è deve esse datu una attenzione particulari.
1. Selezzione di materiale:
I cumpunenti trasparenti deve esse fatti di vetru o altri materiali cù proprietà fisiche è chimiche stabili. Per i pezzi trasparenti fatti di plastica, in più di a trasparenza, anu ancu risponde à i requisiti di stabilità termale è resistività di a superficia di i casings di plastica.
2. Variabilità di a temperatura:
E parti trasparenti di luci a prova di esplosione ponu riduce a gravità di i cambiamenti in i testi caldi è friddi, salvu chì i testi d'impattu specificati sò richiesti..
3. Aumento di forza:
Per rinfurzà a forza di cumpunenti di vetru trasparenti, Tempering hè cumunimenti usatu pi cresce u pre-stress trà frictions. U vetru chì pò esse riscaldatu è furmatu dopu à a vitrificazione hè sbulicatu è poi rinfriscatu rapidamente è uniformemente. A superficia di vetru pò ancu esse trattata chimicamente.
4. Cuntrolla di spessore:
U cuntrollu di u spessore di i coperchi di vetru per i luci a prova di esplosione durante u prucessu di fabricazione hè sfida è difficiule di valutà visualmente.. Per assicurà a forza uniforme di a tappa di vetru, un calibre di spessore di vetru pò esse usatu per e misure.