E differenze chjave trà i fanatichi a prova di esplosione è i fan standard sò principalmente in i seguenti spazii:
Certificazione:
I ventilatori a prova di esplosione sò sottoposti à test rigorosi è certificazioni da agenzie d'ispezione di terze parti qualificate. Hanu da ottene un certificatu di prova di esplosione prima di l'usu.
Gamma di applicazioni:
I ventilatori a prova di esplosione sò pensati per usu in ambienti duri cun alta concentrazione di gasi combustibili, cum'è e miniere di carbone è e sala di caldaie. I fan standard sò adattati solu per i spazii sicuri.
Motori a prova di esplosione:
Mentre i principii operativi di i dui fan sò simili, i fans anti-esplosioni usanu solu motori anti-esplosioni. Questi mutori assicuranu chì ùn ci hè micca scintille o fonti d'ignizione durante u funziunamentu, disperse gas combustible concentrazioni sottu à i limiti di splusivi.
Materiali di l'involucri interni:
I fanatichi anti-esplosione anu esigenze specifiche per i materiali di l'impeller è a carcassa interna currispondente. Questu hè per prevene a generazione di scintille in casu di attritu, cum'è aduprendu lame d'aluminiu cù carcassa di ferru o lame di ferru cù rivestimenti d'aluminiu. Se l'impellers d'aluminiu ùn sò micca scontri à i requisiti di forza, Impulsatori di piastra galvanizzata cù un sottile rivestimentu d'aluminiu nantu à a cunchiglia ponu esse utilizati.
Aderenza à i stretti standard di produzzione, ventilatori a prova di esplosione assicuranu a sicurità in ambienti periculosi. Per più infurmazione nantu à i fans a prova di esplosione, per piacè cuntattate u serviziu di u cliente Shenhai Explosion-Proof.