1. Certificazione a prova di esplosione:
Determina se l'equipaggiu risponde à i requisiti standard, testi di tipu, è documenti di test di rutina. Questa certificazione si applica à l'equipaggiu o cumpunenti Ex. Tutti i prudutti in u scopu di a certificazione a prova di esplosione anu da ottene.
2. 3Certificazione C:
U nome cumpletu hè “Certificazione Obligatoria in Cina,” e luci a prova di splusioni deve esse certificatu per entre in u mercatu cinese.
3. Certificazione CE:
Una marca di certificazione di sicurezza è una licenza per i fabricatori o candidati per accede à u mercatu europeu. U “CE” a marca hè una certificazione obligatoria per u mercatu di l'UE; solu i prudutti cù certificazione CE ponu entre. A certificazione CE si applica à tutti i pruduttori, indipendendu ch'elli sò da l'UE o altri paesi, è anu da risponde à i requisiti CE.
4. Certificazione CQC:
CQC hè un tipu di certificazione per i prudutti elettrici, verificando principalmente a conformità di a sicurità elettrica. Indica chì u pruduttu risponde à a qualità pertinente, sicurità, prestazione, e esigenze di certificazione di compatibilità elettromagnetica.
5. Licenza di Pruduzzione Industriale:
L'imprese chì producenu luci a prova di esplosione devenu avè una licenza di produzzione. Imprese senza u “Licenza di Pruduzzione Industriale” ùn sò micca permessi di fabricà, è imprese o individui micca autorizati ùn ponu micca vende.