U termu “a prova di esplosione” per i fan di tamburi si riferisce à u so disignu chì isola cumpunenti elettrici capaci di generà scintille, archi, è temperature periculose da i mischii di gas splusivi circundante durante l'operazione. Stu disignu assicura ancu chì ùn ci hè micca pruduzzione di scintille quandu situazioni speciali causanu attritu cù a carcassa di u fan, cusì mantene e pratiche di produzzione sicura.
I fan di tamburi a prova di esplosione sò generalmente categurizzati in dui tipi: unu cù a carcassa è a girante fatta di lega d'aluminiu è alimentata da mutori anti-esplosioni; è un altru induve a carcassa hè fatta di foglia di ferru o d'acciaio inox cù un impeller d'alia d'aluminiu, ancu alimentatu da mutori anti-esplosione. L'usu di l'alia d'aluminiu in e zone di attritu impedisce l'ignizione, risponde à i requisiti di prova di esplosione.
Di solitu, I mutori anti-esplosione cum'è BT4 è CT4 sò usati, cù opzioni di persunalizazione dispunibili per a resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione, e frequenza variabile. Questi fan di tamburi sò ideali per ambienti inflammabili è splusivi, cum'è gas naturale trasportu.